czwartek, 4 września 2014

Serdecznie witam na moim blogu!

Jestem kobietą, która nie potrafi na dłużej zagrzać miejsca. Wędruję, przemieszczam się i podziwiam świat stworzony przez naturę i rękami człowieka. Towarzyszy mi aparat, którym próbuję zatrzymać chwile i wspomnienia. 
Ponieważ nazbierało mi się trochę wspomnień i zdjęć z moich podróży, ponadto mieszkam w jednym z ładniejszych miejsc w Europie, gdzie okazji do podziwiania cudownych widoków nie brakuje, postanowiłam się swoimi wrażeniami podzielić z innymi. Moje relacje oparte będą głównie na zdjęciach, choć treści do czytania też nie powinno zabraknąć. Obiecuję jednak, że nie będę się za bardzo rozpisywać lub umieszczać informacji, które już są dostępne w Internecie. 
Zapraszam do obejrzenia kawałka mojego świata!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz